Thursday, August 15, 2013

愛情的終點



男:我问你啊,你中唔中意地中海嘅男人啊? 

女:点解无端端咁问嘅? 
男:你听埋我讲先啦。咁你系米好讨厌有肚腩嘅中年男人啊? 
女:你条友啊,唔好玩啦,做咩啊? 
男:其实我是想问你呢,你愿吾愿意一直系我身边,睇住我变成地中海、有肚腩既男人啊?到咗果阵时,你都已经变成有皱纹又平胸既阿婆,不过我都好想系你身边照顾你,吾使好长,一世就够。



女:即使听过一千次虚假既“我爱你”,我依然希望,第一千零一次是真咖。。。。。。。。嗰个女人究竟系边个啊?你话你爱我,点解要咁对我啊?原来爱一个人唔系咁咖。 

男:喂,你第一日玩呢个游戏啊?感情系咁噶啦,我同咗你咁耐,乜都厌啦,我对你呒噻感觉咖啦。你话…… 
女:我憎死你啊。 



女:点解你唔可以俾我嗰心踏实些啫?你话你唔仲意我呢样,你唔中意我嗰样,我都去改,我越系爱你,我越将自己既无理取闹放在心里,因为爱你啊!我唔想困住你,我林(想)的好清楚,我决定放开你。 
男:或者离开,可以令一切更加简单。让一切,有更加俾原谅嘅理由,然后再去从新开始。 
女:原来,我们一直在命运既掌握里面,我们输比无法改变既人生,输得真系很彻底。 


女:喂。 
(你快滴黎医院啊,距、距可能唔得啦)点解?点解会咁咖?你做咩咁傻啊?你做咩呃我啊?点解你唔可以俾我陪埋你最后嘅呢段时间啊? 
男:对唔住啊。。。。我~爱~你! 


男:当你睇到呢封信嘅时候,或者,我已经去咗另一个世界,对唔住,请你原谅我,我知道我好自私,我用我地既幸福黎做赌注,但系我呒后悔过,我亦都知道,你一定会支持我。相信我,我真系好爱你。如果有下一世嗰话,我一定会俾到幸福你。 
女:原来时间一直都无等我,系你,忘记咗带我走。。。。

No comments: