Wednesday, June 19, 2013

Change in Seatings

Boring day at work, the haze is really getting bad. Early in the morning woke up with sore throat and feel restless to go to work. Worse news came at work, with a low call volume day the time crawls like a snail. After lunch at 5pm we received news of changing our seats. This is the most troublesome procedure at work. And my seat is right in front of my superiors. This is super annoying. Change seat still haven change shift haixxxxxxx.

Yesterday had a chat with a colleague and was wondering what is my issue? 難道我真的不是個好人?I totally have no idea where is my life heading? I am not a greedy person but I would like to have a promising career which I am proud of. I need an answer on what is wrong with me.



2 comments:

imchacha said...

人很容易迷失自己。
為什麼說朋友很重要,因為他們間接影響一個人的性格,野心,和心情。

你只是還沒有找到自己的目標而已~

我就算有目標,可是,計劃永遠跟不上變化啊~你說的。。
我有時候也會稍微更改自己為自己鋪好的路,更改以後有變動還是會令自己lost~

人就是這樣,所以我們不是神~哈哈
還是那句。 積極面對生活吧,做自己喜歡的事。。
那人生就沒有白活了。

一個嬰兒的誕生,是經過很多難關才完成的。
生命可以說很簡單,也很脆弱。
要找對方法,找對人,去分享~
我們一定可以找到目標,也會覺得此生沒有白活的~

試試想起你開心的時候~

Threshold Of An Era said...

哎呀用回我說過的道理啊?

你說得沒錯,但不斷的失敗和挫折可能已經把我的自信盔甲打爛了。

我開心的事沒幾個,想起了只會更難過。

謝謝你鼓勵的話,可能現在的我不想別人對我有希望。我只想感染別人對生命有希望,但自己不想讓他人失望。

沒有對的人,只有用對的態度對人。
沒有對的方法,只要對她信任和呵護。

我不是沒有目標,只是覺得沒動力和值得的人陪伴往那個方向吧。。。。。。